Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Латиш Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Чумак Л. І. Математичне моделювання процесу витримки залізобетонного виробу при тепловологій обробці у формівному стенді [Електронний ресурс] / Л. І. Чумак, Н. М. Латиш // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 6. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2013_6_4
| 2. |
Латиш Н. М. Розвиток конструктивного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. М. Латиш // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_31 Здійснено аналіз психологічних аспектів активізації конструктивного мислення учнів молодшого шкільного віку на основі системно-стратегіальної теорії творчості, розробленої В.О. Маляко, спрямованої на формування в них мисленнєвих прийомів. Наведено класифікацію задач, зокрема задачі, спрямовані на формування мисленнєвих тенденцій комбінування, аналогізування та реконструювання. Зроблено компаративний аналіз результатів дослідження, відзначено позитивну динаміку в прояві рівнів конструктивного мислення при розв’язанні задач на вільне конструювання, задач за умовою. Доцільним, на думку автора, є використання творчих тренінгів для розвитку конструктивного мислення та евристичних прийомів. В науковій розвідці досліджуваної проблеми перспективним напрямком є розробка засобів діагностики та розвитку учнів початкової школи.Осуществлен анализ психологических аспектов активизации конструктивного мышления детей младшего школьного возраста на основе системно-стратегиальной теории творчества, разработанной В.А. Маляко, направленной на формирование у детей мыслительных приемов. Приведена классификация задач, в том числе задач, формирующих мыслительные возможности комбинирования, аналогизирования, реконструкции. Сделан компаративный анализ результатов исследования, отмечена положительная динамика формирования уровней конструктивного мышления при решении задач на свободное конструирование, задач с определенными условиями. Целесообразным, по мнению автора, является использование творческих тренингов и эвристических приемов для развития конструктивного мышления. В научной разведке исследуемой проблемы перспективным направлением является разработка средств диагностики развития учащихся начальной школы.The article analyzes some psychological aspects of stimulating constructive thinking of junior schoolchildren on the basis of the system and strategy theory of creativity.
| 3. |
Латиш Н. Активізація конструктивного мислення учнів молодших класів [Електронний ресурс] / Н. Латиш // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2013_1_33
| 4. |
Ваганова Н. А. Актуальні проблеми дослідження сучасного творчого мислення [Електронний ресурс] / Н. А. Ваганова, Ю. А. Гулько, Н. М. Латиш, М. В. Шепельова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_2_26
| 5. |
Латиш Н. М. Творча діяльність молодших школярів в умовах інформаційної невизначеності [Електронний ресурс] / Н. М. Латиш // Grail of Science. - 2023. - № 32. - С. 351-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_32_67
|
|
|